Както може да се досетите, отговорът на това какво е ръстът на приходите, е доста прост. Ръстът на приходите се отнася до паричното увеличение, което вашата компания прави от един определен период до друг. Най-общо казано, ръстът на приходите е това, което вашият бизнес печели всеки месец или година след всички необходими удръжки.
Защо ръстът на приходите е важен?
Като разберете какво представлява ръстът на приходите, може да се запитате какво е значението му и как влияе върху управлението на успешен бизнес.
Ръстът на приходите (или липсата му) може да ви покаже състоянието на вашата компания. Чрез последователно наблюдение на вашите финанси и приходи, можете лесно да откриете всякакви проблеми и да работите за тяхното разрешаване, преди нещата да излязат извън контрол. Никога не е добър знак, ако бизнесът не прави пари, така че управлението на растежа на приходите ви може да направи всичко различно.
Какво е управление на растежа на приходите?
Управлението на растежа на приходите е наблюдението и прилагането на специфични детайлни анализи на данни, използвани за прогнозиране на поведението на клиентите и очакваните действия. Това помага на фирмите да разберат на какви ценови точки трябва да предлагат своите услуги или продукти и кога да предлагат сделки и отстъпки, за да ги въведат допълнително в офертата, предложена на купувача.
Съвети от „Логикол България АД” за увеличаване на растежа на приходите
1. Разработете стратегия
Когато трябва да подобрите ръста на приходите си, най-доброто място да започнете, е да разработите стратегия за растеж на приходите. Както много неща, увеличаването на ръста на приходите ви през годината изисква планиране, мислене и изследвания.
Първо, преценете напълно къде се намирате вие и бъдещите ви бизнес цели. След като направите инвентаризация на вашите числа и прецените къде са липсите ви, създайте план за растеж на приходите въз основа на вашите цели и финансови нужди.
- Чрез разработването и прилагането на стратегия за растеж на приходите можете по-лесно да определите области, в които можете да превърнете загубата в печалба.
2. Използвайте програми за препоръки
Казват, че най-добрата реклама е “от уста на уста” и най-добрите ви клиенти често имат приятели или колеги, които също търсят това, което предоставяте. Хората се доверяват на тези, с които са близки, и ценят мнението им. Ако вашият клиент има страхотно изживяване с вас, той може да каже на своите приятели и колеги, които след това биха могли да станат ваши бъдещи клиенти.
- Постигнете това с добра програма за препоръки и вашите клиенти ще ви “разгласят за нула време”!
3. Инвестирайте във вашите служители
Ако една от вашите бизнес цели е да подобрите растежа на приходите и да увеличите цялостния си успех, трябва да инвестирате в служителите си, както правим ние от „Логикол България АД”. Покажете им, че им имате доверие, като премахнете техниките за микроуправление. Когато служителите знае, че му имате доверие, е по-вероятно да надхвърлят очакванията ви.
- С участието на служителите е по-лесно да накарате клиентите също да купуват, което може да доведе до увеличени печалби.
4. Общувайте с клиенти
Ако клиентите ви не знаят за пускането на нови продукти или предстоящи специални оферти, как можете да очаквате от тях да бъдат дейни? Уверете се, че общувате ефективно!
Изпращайте имейл маркетингови бюлетини с:
- актуализации на продукти
- съвети за използване на вашия продукт
- удобни трикове/хакове за продукта или свързани артикули
Публикуването на промоции в социалните медии също може да ви помогне да хвърлите светлина върху вашия бизнес и да увеличите ръста на приходите.
5. Създайте лоялни последователи
Лоялността на клиентите се постига с изключителна денонощна поддръжка, укрепвайки вашите взаимоотношения с тях. Вашите клиенти ще се почувстват сякаш са били видени и чути, когато най-много се нуждаят от помощ.
Това именно е нещото, което ние от Логикол България АД правим най-добре – да обслужваме вашите клиенти по възможно най-бързия и професионален начин!
Партньорството с колцентър като решение за възвръщаемост на инвестициите и растеж на приходите
С 24/7 поддръжка, „Логикол България АД“ гарантира, че обажданията на вашите клиенти ще бъдат приети светкавично и техните проблеми ще бъдат решени. Ще работим с вас, за да разберем вашите цели, и ще общуваме с клиентите ви по начин, по който да ги накараме не само да ви се доверят повторно, но и да говорят за вашата фирма пред своите близки с “охота”. Всичко това неминуемо ще доведе и до ръст на приходите, който не сте предполагали!