Генерирането на потенциални клиенти не е лесна задача. Ако беше такава, всеки щеше го прави. Още един аспект по проблем е, че компаниите са изправени пред много предизвикателства по отношение на качеството на потенциалните клиенти, както и количеството им.
Генерирането на потенциални клиенти е ключово предизвикателство пред бизнеса и бизнес лидерите. Повечето фирми намират това за оцеляване. Високата конкуренция, както и многото информация, правят много трудно за една организация да достигне, проследи и да се ангажира с клиенти.
Кой е най-важният фактор, когато заговорим за привличане на нови клиенти?
Не мислим, че по този въпрос има две мнения. На върха на пирамидата със сигурност стои качеството на обслужването. Най-хубавият продукт, представен по грешния начин на клиентите, няма да бъде приет с отворени обятия! Това е концепция, която всеки бизнес трябва да проумее и усвои в процеса на работа.
- За щастие, още от самото начало, ние от Логикол България АД сме напълно наясно с това “правило за оцеляване” в бизнеса.
Точно поради тази причина ние постоянно работим над подобряване на методите и подходите за обслужване на Вашите клиенти! Ние разбираме, че клиентът трябва да бъде “обгрижен” по най-добрия начин, за да гарантираме, че от просто еднократен потребител, ще се превърне в лоялен консуматор на Вашите услуги!
Кои са основните подходи, които привличат нови клиенти?
Подходящият уебсайт
Когато потенциален клиент научи за Вашия бизнес и той предизвика интерес у него, първото нещо, което той ще направи, е да се осведоми по-детайлно относно кои сте вие, с какво точно се занимавате, какво предлагате, какви са плюсовете на вашите услуги/продукти пред останалата конкуренция и прочие. Тези отговори той ще търси на първо място на Вашия уебсайт!
- Точно подари тази причина Логикол България АД предлага услугата “Изграждане на уебсайт”. Ние можем да “вдигнем бизнеса ви на крака”, вдигайки вашия уебсайт от нулата.
Компанията ни разполага с възможността да предостави различни дизайни, функционалности и прочие, които да позволят на Вашите клиенти безпорблемно да се ориентират в уебсайта ви, да научават за услугите, които предлагате, и да откриват отговорите на въпросите, които ги вълнуват.
Бърза и адекватна входяща линия
На второ място, потребителите, които наскоро са научили за Вашия бизнес, най-вероятно ще се опитат да се свържат с вас по телефона. Причините за това може да са много – не са успели да намерят информацията, която са търсели, имат допълнителни въпроси, нуждаят се да ги посъветвате и други. Причината да изберат телефона, като форма на контакт, е, че това е най-бързият и сигурен метод да се осъществи връзка. По този начин те ще са сигурни, че някой се е заел с техния проблем/въпрос и ще знаят, че зад фирмата ви стоят хора, които ще се погрижат за неговия комфорт.
- Като дългогодишен колцентър, Логикол България АД е изградил устойчива инфраструктура за приемане и менажиране на обаждания.
Агентите, работещи при нас, също притежават отличната способност да разбират нуждите на клиентите и да им помагат по най-бързия и адекватен начин. Комбинацията от тези два фактора поставят основите на един успешен бизнес и могат да доведат само до едно нещо – доволни и лоялни клиенти!
Развити социални мрежи
В последните няколко години, бизнесът и неговите канали за комуникация, трайно се “деформираха”. Освен първоначалната нужда от телефон за контакт и удобен уебсайт, в наши дни всеки един бранд трябва да може да бъде открит и в социалните мрежи като Фейсбук, Инстаграм, Линкдин и други. Липсата на социални мрежи, говори на потенциалните клиенти само едно – недоразвита мрежа за комуникация. Това може силно да се отрази върху тяхното възприятие за дадена компания.
- Имайки това наум, ние от Логикол България АД развиваме още едно направление и услуга, която предлагаме – “Рекламни кампании”.
Услугата може включва, както създаването, така и менажирането на акаунтите ви в различните платформи, в които специализираме. Нашият маркетинг отдел може успешно да създава и контролира различни рекламни кампании, които да целят разрастване на Вашия бизнес.
Професионална изходящи линия
Важен аспект от привличането и задържането на нови клиенти, е постоянната комуникация с тях. Успешната изходяща кампания може да превърне всеки потенциален потребител в лоялен консуматор на вашите услуги/продукти. Освен това, изходящите обаждания могат да направят отличен мониторинг на състоянието на вашите клиенти – дали са доволни от услугите ви, какво още биха искали да видят от вас, кои аспекти от партньорството си с вас харесват най-много и прочие.
- Логикол България АД осъзнава колко важна част от процеса на работа е това и фокусира огромни усилия в изходящите обаждания.
Дългогодишният опит на компанията ни ни е позволила да открием много полезни и ефективни подходи да повишаваме ефективността и успеваемостта им!
В заключение
В днешно време, взимайки предвид ожесточената конкуренция, привличането и задържането на нови клиенти, е една тежка и трудна задача. За да успее един бизнес да се справи с тези препятствия, то той трябва да бъде професионален и издържан по всяко едно отношение. Освен това, бизнесите трябва да проумеят, че отношението с клиентите е най-важният аспект, ако целят да се развиват и просперират.
Знаейки всичко това, ние от Логикол България АД използвахме годините опит, за да създадем една “машина”, която да работи отлично и да постига оптимални резултати. Ние сме готови да помогнем на всеки по пътя към успешния бизнес!
““Когато бях млад забелязах, че 9 от 10 неща, които правех, бяха провал. Затова започнах да работя десеторно повече.”
Джордж Бърнард Шоу