Удовлетворението на клиентите е жизненоважен ключ към всеки успешен бизнес и винаги е било цел за всеки канал за поддръжка на клиенти. Всички клиенти, които имат запитвания, винаги очакват да бъдат третирани с любезност и да им бъдат предоставени най-добрите решения. Това е важно, за да поддържате потребителите на услугата ви щастливи и лоялни към вашия бизнес. Именно така процедираме и ние от „Логикол България АД”. Нашите доволни клиенти са най-чистото доказателство за това.
Като се има предвид това, за бизнеса е важно да разгледа разнообразието от канали за поддръжка, тук ще се запознаете с различните ефективни видове канали, които бизнесите използват, за да комуникират със своите клиенти.
Телефонна комуникация
Най-често срещаната форма на комуникация е именно по телефона. Макар този тип мрежа да се стича за старомоден, много хора все още избират да се обадят по телефона. Клиентите не само получават бърз отговор в реално време на всяко запитване, но и служителите имат възможност да оценят по-добре емоциите и желанията им. Вербалната комуникация описва проблема по-бързо и по-ясно от писмената комуникация. И когато нуждата на вашия клиент е спешна и сложна, комуникацията по телефона ще реши нещата бързо.
Имейл комуникация
Друг старомоден, но жизнеспособен тип канал за поддръжка на клиенти, е комуникацията по имейл. Този тип комуникация дава на агентите достатъчно време да намерят най-доброто решение за всякакви запитвания. Имейл комуникацията също позволява на клиентите да изпращат запитвания извън работното време, когато им е удобно. И всеки имейл разговор може да бъде запазен или архивиран от двете страни за бъдещи справки.
- Професионалистите от „Логикол България АД“ ще реагират бързо и своевременно на вашите запитвания, за да ви бъдат максимално полезни.
Чат комуникация
Тип комуникация, която осигурява бързо и директно обслужване на клиентите без нужда от устен разговор, е чрез поддръжката на чат на живо. Чатът на живо е задължителен за уебсайта на всяка компания. Когато клиентите имат проблем, първото нещо, което обикновено правят, е да посетят уебсайта ви и да потърсят вашия център за поддръжка на клиенти. Когато имате внедрен чат на живо, той автоматично се появява всеки път, когато някой отвори уебсайта ви, като по този начин позволява на клиентите да се ориентират и свържат с вас незабавно. Един агент може да провежда няколко разговора на живо едновременно. И разбира се, когато интегрирате вашия чат на живо с чатботове, повтарящите се заявки могат да бъдат автоматизирани.
- Логикол България АД има дългогодишен опит в успешното обслужване на уебсайт чатове!
Доверете се на нашия опит!
Социални медии като метод за комуникация
Живеейки в съвременния свят, почти всеки използва социалните мрежи и има достъп до тях. И така, какъв друг по-добър начин от това да се свържете и да бъдете достигнати от вашите клиенти, отколкото чрез канала ви в социалните медии. В платформите на социалните медии клиентите могат да бъдат ангажирани по различни начини, било то чрез публични коментари или директни съобщения.
Да вземем например Facebook Messenger. Той вече дава възможността клиентите да избират от списък със заявки, на които биха искали да получат отговор и с всеки тип заявка се дават автоматизирани отговори и ,разбира се, взаимодействие в реално време с агент може да се случи само ако е необходимо.
Освен това, тъй като социалните медии са публична платформа, всеки път, когато хората коментират определена тема, други хора също ще имат възможността да го видят, което позволява на клиентите, които имат същия проблем, да получат отговор и да се ориентират към решението.
- Логикол България АД се стреми винаги да е в крак с тенденциите. Точно поради тази причина ние целенасочена развиваме познанияа си в насока социални медии като инструмент за комуникация с клиентите. Това ни прави лидери в поддръжката на социални медии и комуникация с клиенти чрез тях.
„Често задавани въпроси“ – секция с полезна информация като форма на комуникация
Една от най-често изпозлваните стратегии за спестяване на разходи и време от излишна комуникация, е секцията „често задаваните въпроси“. Често задавани въпроси обикновено се публикуват на уебсайта на компанията, както и на други платформи. Публикувана на уебсайта, тази секция за помощ е достъпна 24/7, което ви помага значително да намалите разходите и усилията за поддръжка на клиенти. Но тъй като често задаваните въпроси са основно общ преглед на определена тема, липсва индивидуален подход по безпрецедентния проблем на клиента.
Друг проблем, който би могъл да възникне, е несвоевременното обновяване на информацията. Това би могло да доведе до порблеми и последвала удължена комуникация с клиентите.
Табла за съобщения и форуми
Тъй като хората обичат да взаимодействат социално чрез интернет в днешно време, един от ефективните видове канали за подкрепа, които можем да разгледаме, е чрез онлайн форуми или табла за съобщения. Това е мястото, където хора с общи интереси, открито обсъждат определени теми и проблеми дори за вашите продукти и услуги. По същия начин можете да настроите табла за съобщения или форуми, в които се позволява на клиентите ви да взаимодействат помежду си, а на екип от птофесионалисти да съдействат едновременно на голяма група от хора.
- Логикол България АД може да бъде вашият отличен партньор в това да откликвате на всяко едно запитване от вашите клиенти.
Интерактивен гласов отговор (IVR)
Интерактивният канал за гласов отговор е автоматизиран гласов канал, при който телефонна система взаимодейства с клиентите по време на разговор и е отговорна за насочването на заявките на клиента към необходимите отдели чрез клавиатурата за набиране. Може да сте се сблъсквали с обаждане до поддръжка на клиенти и първоначално да сте чули автоматизиран глас, който казва: „Натиснете 1 за английски, натиснете 2 за японски, натиснете 3 за испански…“, а след това сте били насочени към агент , който отговаря на вашите езикови предпочитания или който е специално възложен да решава определени проблеми. Ето за какво е IVR.
- Логикол България АД предлага изготвяне на персонални IVR съобщения спрямо вашите нужди.
В заключение
Как избирате най-доброто за вашия бизнес? Първата стъпка, за да изеберете канал, е да оцените вашия тип бизнес и нуждите на вашите клиенти. Както казваме ние от „Логикол България АД”: Доволният клиент е лоялен клиент!” Така че какъвто и тип канал за поддръжка на клиенти да предпочетете, винаги гарантирайте удовлетвореността на клиентите.
Ако не знаете кой тип канал би бил най-подходящ за вашите нужди, можете да се консултирате със специалисти. Вашето запитване можете да оставите отдолу – бутон „Запитвания“.