Чатовете на живо предлагат бърз и удобен начин за клиентите да се свържат с даден бизнес. Те позволяват на агентите, които обслужват клиенти да разберат по-добре нуждите им и да предложат по-персонализирани решения. Резултатът се изразява в повишеното ниво на задоволство у клиентите.
80% от фирмите днес се стремят да подобрят потребителското изживяване, като същевременно насочват клиентите към по-рентабилни процеси. Ако сте един от тези бизнеси, включете чата на живо във вашето портфолио с канали за комуникация с клиентите!
Възползвайте се от предимствата на чата на живо, за да развиете бизнеса си
Чатът на живо е изключително удобно средство за комуникация между вас и вашите клиенти. 6-те предимства на чата на живо, отрийте тук!
1. По-висок процент на реализирани продажби
Чатът на живо може да доведе до 3-5 пъти повече реализирани продажби и да увеличи възвръщаемостта на инвестициите с 6000%. Според проучване, клиентите, които използват чата на живо, са 3 пъти по-склонни да направят покупка. Очевидно е, че да имате уебсайт не е достатъчно! Ако имате опция за чат на живо на вашия уебсайт, можете да предоставите на клиентите си увереност и насоки, необходими за вземане на незабавни решения за покупка.
2. Бързи и персонализирани отговори
Чрез чатовете на живо агентите могат много бързо да придобият представа за изискванията на потребителите. Те могат да предложат бързи и персонализирани отговори и да създадат по-добро изживяване на клиентите.
3. Подобрено клиентско изживяване
Чатовете на живо имат по-високо ниво на удовлетвореност. – 73%, в сравнение с имейлите – 61%. Проблемът с днешния бизнес не е в комуникацията, а в нейната разпиляност! В резултат на това потребителите трябва да повтарят своите проблеми в различните канали за комуникация. В случая на чат на живо, агентите имат бърз и едновременен достъп до предишни чатове и бележки, което означава, че потребителят не трябва да повтаря едни и същи неща.
4. Повишена лоялност на клиентите
90% от клиентите са съгласни, че функцията за чат на живо в уебсайтовете им дава увереността, че помощта е под ръка и е лесно достъпна. Чатовете на живо им дават гаранция, че сте там, когато имат нужда от вас! По този начин чатовете на живо гарантират по-голяма лоялност на клиентите и повече възможности за продажба.
5. По-малко време за изчакване за клиентите
Поддръжката на чат на живо позволява на агентите да разрешават проблемите на клиентите бързо и в реално време. Чрез прозореца за чат агентът може да насочва и споделя ръководства за обучение, за да помогне за разрешаването на проблемите “тук и сега”! Освен това, чрез способностите за споделяне на екрана, агентите могат бързо и ефективно да разрешават сравнително сложни проблеми.
Доверете обслужването на вашия чат на нас!
Искате ли да включите чата на живо към вашия уебсайт? Възложете тази задача на нас! Ние имаме голям опит в обслужването на чатове на живо не само с цел решаване на проблемите на клиентите, но и с цел продажба. Ако се нуждаете от тази услуга, не се колебайте, а оставете вашето запиване още сега!