Преди 2020 г. повечето базирани в САЩ влиятелни лица и бизнеси, не обръщаха много внимание на TikTok. Докато приложението достигна невероятните 1 милиард изтегляния до февруари 2019 г., много от тези глобални потребители съществуваха извън САЩ.
С пандемията от COVID-19 от 2020 г. обаче все повече потребители в Съединените щати започнаха да се регистрират своите акаунти в TikTok, за да се забавляват. През юли 2020 г. TikTok стартира фонда за създатели, който даде на влиятелните лица и марките възможността да създават сделки и да правят пари от своето съдържание.
Към този момент, ТикТок е номер 1 сред приложенията за социални медии. Точно поради тази причина, бизнесите все по-често започват да разработват своите акаунти в тази платформа.
Ако и вие искате да се възползвате от потенциала на платформата, тук сме ви подготвили 6 стъпки, които да ви помогнат да развиете своя акаунт!
1. Използвайте Хаштагове
Хаштаговете допринасят до голяма степен за съдържанието, което попада на страницата TikTok for you (FYP). Набиращите популярност хаштагове също са един от най-добрите ви приятели в платформата.
Въпреки че много потребители са склонни да слагат всеки набиращ популярност хаштаг в надписа на своето видео в TikTok, това не е непременно най-добрата тактика за получаване на гледания. Вместо това ще искате да сте избирателни към това кои хаштагове избирате да включите. Най-добрият начин да направите това е като изучавате други видеоклипове под същия хаштаг, като отбелязвате тенденциите и се опитвате да ги пресъздадете по начин, който показва униклаността на вашата марка.
2. Опознайте своята аудитория
Аудиторията на TikTok е много по-млада от тази в другите платформи. С 60% от потребителите на възраст между 16 и 24 години е важно да разберем уникалните предизвикателства, пред които маркетингът е изправен с поколение Z.
Въпреки че много хора смятат поколението Z деца, това всъщност не е вярно. Поколението Z се състои от хора, родени между 1997 и 2012 г. Това означава, че нашите най-възрастни членове на поколение Z в момента са в началото на 20-те си години, което е идеална демографска група за редица различни индустрии.
Gen Z’s се считат за определящи тенденциите. Те разбират интернет по-добре от всеки друг, защото са отгледани с него. Ако искате да се насочите към тази група хора, трябва да имате предвид няколко неща:
- Бъдете небрежни
- Бъдете бързи
- Бъдете в крак с тенденциите
- Поднесете продуктите си по специален, близък до тях, начин
3. Използвайте уместно количество хумор
Хуморът е една от най-влиятелните стратегии, които можете да използвате във вашата маркетингова кампания в TikTok. Дори ако видеоклипът е явно спонсориран от марка, много потребители ще продължат да гледат, ако разказът е достатъчно интересен — и особено ако ги кара да се смеят.
Марките могат да спечелят по-голямо гледане, ако включат в маркетинговите видеоклипове сравним, земен хумор. Опитайте да създадете кратък, добре изработен скеч, който да съчетава в себе си реклама. По този начин ще продавате марката си, като същевременно ще осигурите приятно изживяване на зрителя.
4. Свързвайте се с други потребители
Ако положите усилия да се свържете с други потребители, ще ви бъде по-лесно да създадете значителни последователи.
Ако се борите да осъществите “сцепление” с приложението, опитайте някои от следните техники:
- Следвайте повече потребители, особено знаменитости и създатели на съдържание
- Оставете уникални, интересни или забавни коментари под видеоклипове на други потребители
- Създайте тенденция или пресъздайте тенденция, започната от други потребители
- Оговаряйте с видеа на въпросите, зададени ви в коментар
Тези лесни 4 стъпки могат да окажат отгомен ефект върху последователите в ТикТок, както и тяхната ангажираност с акаунта ви!
ТикТок и Логикол България АД
Логикол България АД има не малък опит в платформата ТикТок. Тя модерира и създава съдъжание за профил с 40 000 полседователя, натрупани в периода от началото на 2022г. до 20.04.2022г. Профилът е изцяло стартиран от Логикол България АД и в последствие развиван до този момент.
Ако вие също искате да стартирате вашия успешен акаунт в платформата ТикТок, не се колебайте, а ни оставете запитване още сега!