Има много предимства от подобряването на вашата бизнес репутация. Независимо дали работите в индустрия като електронна търговия, здравеопазване или правни услуги, репутацията на вашия бизнес може да повлияе на вашата компания отвътре навън.
От придобиването на нови клиенти до задържането на тези, за които сте работили толкова усилено, репутацията на вашата марка носи голяма тежест. Ключът към изграждането и поддържането на силна репутация често се свежда до отношенията с клиентите и как се чувстват те, когато се ангажират с вашия бизнес.
Независимо дали отговаряте на техните нужди при първото им обаждане или решавате проблеми, с които се сблъскват клиентите ви, те си спомнят как са се чувствали, когато са взаимодействали с вашия бизнес.
Кои са 4-те мощни стъпки за подобряване на репутацията ви?
“Логикол България АД” ще ви запознае с 4 силни метода за подобряване на реномето на вашата фирма. Неправилното управление на взаимодействие с потенциален или настоящ клиент, може да бъде вредно, създавайки необходимост от надграждане на репутацията на вашия бизнес. За щастие, има няколко начина, по които можете да подобрите имиджа на марката си, които няма да повлияят на бюджета ви. Уверете се, че клиентите ви никога повече няма да имат лошо изживяване със следните съвети.
1. Поставете хората на първо място
Как се отнасяте към служителите си е също толкова важно, колкото и как се отнасяте към клиентите си. Ако тези, които работят за вас, не се чувстват ангажирани, доверени и информирани, за тях е трудно да се чувстват уверени при изпълнение на работата си.
Освен това, когато става въпрос за подобряване на репутация, започнете с поставянето на клиента на първо място. Вашите взаимодействия с хора във вашата компания и тези, които търсят вашите услуги или продукти, формират основата на репутацията на вашия бизнес.
2. Ценете обратната връзка на клиентите и служителите
Цялостната репутация на вашия бизнес е комбинация от това как ви виждат няколко различни групи:
- Служители
- Лоялни клиенти
- Потенциални клиенти
- Медии
- Случайни клиенти
- Инвеститори/заинтересовани страни
Когато хората отделят време да изразят мнението си за вашата компания, от решаващо значение е да слушате.
Обратна връзка от клиента
Има много начини клиентите да се свържат с обратна връзка. Независимо дали онлайн, чрез обаждане до обслужване на клиенти или публикация в социалните медии, време е да започнете да се настройвате на въпросите на хората, които са ви се доверили.
Събирането и четенето на отзиви на клиентите ви може да помогне за подобряване на вашата бизнес репутация, като ви насочи към проблеми, за които може да не сте знаели, че съществуват или чийто обхват не разбирате напълно.
Може дори да помислите за изпращане на заявки за преглед, след като клиент се е ангажирал с вашия уебсайт, реклами в социалните медии, изходящи кампании или имейл маркетинг бюлетин. Ако тяхната информация за контакт е уловена по някакъв начин, можете да им изпратите заявка за обратна връзка по множество причини.
Обратна връзка от служителите
Що се отнася до служителите, важно е да правите редовни проверки и да администрирате проучвания за взаимоотношенията на служителите, където им е удобно да споделят как наистина се чувстват на работното място. В крайна сметка, ако вашите собствени служители не са доволни от вашата марка, как можете да очаквате да бъдат потенциални или настоящи клиенти?
3. Споделете своя опит и знания
Ако вашият бизнес работи в рамките на специализирана индустрия или просто случайно сте лидер във вашата област, споделете своя опит със света, както чрез тази статия правим ние от „Логикол България АД”! Един от начините да подобрите репутацията на вашия бизнес и да увеличите капитала на марката като цяло, е като покажете точно това, което знаете.
Споделянето на информация поставя вашата компания над конкурентите, което прави по-вероятно да се откроите като реномиран бизнес, на когото хората да се доверят.
4. Подобрете своите предложения за обслужване на клиенти
Уверете се, че никога не пропускате обаждане или шанс да се погрижите за клиентите, като подобрите цялостното клиентско изживяване. Лесен и рентабилен начин да направите това е като се доверите на правилния колцентър !
Никога няма да се притеснявате, че ще пропуснете обаждане и въпросът или проблемът ще остане неразрешен само защото сте заети да управлявате бизнеса си. Имате много да се тревожите всеки ден и използването колцентър е повече от удобно, необходимо и рентабилно!
Партньорство с „Логикол България АД”
Агентите на „Логикол България АД” са обучени в професионализъм и как да предоставят цялостно обслужване на клиенти на високо ниво, така че нуждите на клиентите ви да могат да бъдат адресирани при първото обаждане. Това ще позволи на вас да се фокусирате върху останалите изключително важни аспекти от вашия бизнес!
Намалете оперативните разходи и започнете да подобрявате бизнес репутацията си с решения за възвръщаемост на инвестициите. Свържете се с нас, за да започнете още днес!