НАШИТЕ ПАРТНЬОРИ
Обслужване на телефонна линия
Клиент: Софийска Баница
Категория: Кол Център
Дата: Март 2017
Софийска Баница е голяма верига обекти за бързо хранене. Работи само в границите на град София.
За тях успяхме да изградим успешно цялостно обслужване на входяща линия. На нея клиентите на фирмата могат да направят бърза поръчка или да проследят вече направена такава, да получат информация за продукти или да направят търговско запитване.
Входяща линия
Логикол България АД се грижи за бързото обслужване на обажданията на фирмата. 97% от обажданията биват успешно вдигат до десетата секунда, а процента на пропуснати е почти нулев. С времето успяхме да подобрим услугата и телефонът се превърна в любим начин за поръчки на клиентите на фирмата. Използваме многостепенна система за анализ на разговорите и така гарантираме на Софийска Баница минимален шанс за грешки или пропуски в проведените разговори.