Входящият маркетинг работи, но това е дълга игра. Трябва да създадете много съдържание, да споделяте стратегически това съдържание чрез всяка налична и подходяща платформа и трябва да го правите последователно, за дълъг период от време, за да видите наистина резултати. Макар че това не означава, че не си струва да се прави – определено си заслужава – ще трябва да бъдете търпеливи.
Понякога просто не можете да играете играта на чакане. Трябва да извадите нещо там и пред очите на потенциалните си клиенти и трябва да го направите сега. Тук идва изходящата маркетингова стратегия. Така наречената изходяща услуга има изключително много предимства, сред които са:
Позволява ви да насочвате съобщенията си стратегически
С входящите техники вие привличате хора към вашата марка и вашите предложения. Те са хора, които са активно на пазара за вашия продукт или услуга и които търсят това, което имате. Това е чудесно, защото тези потенциални клиенти вече са квалифицирани до известна степен; те са много по-надолу във фунията или пътя на купувача от някой, който все още не знае, че има проблем в началото, да не говорим за такъв, който вашият продукт или услуга решава.
Изходящите маркетингови стратегии довеждат вашите съобщения до хората, които искате да ги видят – независимо дали те вече търсят вашите продукти и услуги или не. Това е полезно за допълване на вашите входящи маркетингови усилия , които макар и ефективни, може да не работят толкова бързо, колкото бихте искали. С входящия маркетинг не можете да избирате кой да вижда съдържанието ви. Можете да оптимизирате съдържанието си за търсене и да го споделяте стратегически, но не можете да гарантирате, че мениджърът по покупките или друг ключов човек, вземащ решения във вашия идеален акаунт, ще го види.
Точно поради тази причина, изходящата кампания например във вида на телефонни обаждания, много по-сигурно ще ви свърже с човека, който може да вземе решението, което вие искате да бъде взето – така нареченият “дисижън мейкър”. Освен това, изходящият разговор представлява пряк контакт, който ще ви даде информацията: “този човек проявява ли интерес към моето предложение?”; “мога ли да очаквам той да стане мой клиент”; “какво е мнението му за моята компания” и прочие. Всичко това трудно би могло да бъде постигнато чрез предизвикване на входящ набор от обаждания.
Може да служи за инструмент за създаване на потенциални клиенти
Въпреки че входящият процес допринася за откриването на потенциални клиенти вместо вас, това не означава, че входящите интеракции са единственият начин да намерите потенциални клиенти.
Трябва да подхождате стратегически с изходящите си маркетингови усилия, за да успеете да превърнете почти всеки в потенциален клиент, което прави изходящата кампания ценна част от балансирана маркетингова стратегия.
Стратегически е ключовата дума тук . Много от хората, които казват, че изходящите кампании не работят, обикновено го правят погрешно. Много е важно да се изгради професионален подход, който да е адаптиран към вида клиенти и услуга, която се предлага по време на кампанията.
Ако ще използвате изходящи стратегии, трябва да имате ясно дефинирана целева аудитория: какви са техните интереси, нужди, какви проблеми биха искали да решат с това, което предлагате, възползвали ли са се друг път от вашата услуга, ако да, колко пъти, каква е била обратната им връзка спрямо услугата/продукта, който са използвали и др. Това е същата информация, от която се нуждаете, за да създадете ефективна входяща стратегия и да създадете добро съдържание. Ясните и ефективни съобщения, които агентите ще препредават на клиентите, също са от съществено значение за откриването и създаването на потенциални клиенти.
Ако не се съобразите с тези стъпки, няма как да очаквате вашата изходящата кампания да бъде успешна!
Стратегия за изходящ маркетинг подкрепя вашите входящи усилия
След като вече сте генерирали набор от потенциални или активни клиенти на вашия продукт/услуга, то е време вие да станете иницитор на интеракцията между ваш. Регулярните обаждания с цел получаване на обратна връзка и тактично запознаване с нов продукт/услуга, която би била полезна на клиента, ще изгради много по-здрава връзка между вас и потребители. Това ще им покаже, че вие държите на тях и ще ги накара да ви се доверяват по-лесно при бъдещ контакт с тях.
Всички тези аспекти и условия за организиране на изходяща кампания са част от политиката на нашата компания. Логикол България АД от години специализира в провеждането на изходящи кампании с различна цел. Ако се чудите дали вашият бизнес се нуждае от тази услуга, оставете вашето запитване още сега!